გაკვეთილის გეგმა
გ ა კ ვ ე თ ი ლ ი ს მ თ ა ვ ა რ ი თ ე მ ა
|
„პ ე ი ზ ა ჟ ი“
|
ს ა გ ა ნ ი / პ ე დ ა გ ო გ ი
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება/ ბელა მალაზონია
|
ს წ ა ვ ლ ე ბ ი ს ს ა ფ ე ხ უ რ ი / კ ლ ა ს ი
|
პირველი საფეხური/Vკლასი
|
მ ო ს წ ა ვ ლ ე თ ა პ რ ო ფ ი ლ ი
|
6 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროების მოსწავლე კლასში არ არის.
|
გ ა კ ვ ე თ ი ლ ი ს მ ნ ი შ ვ ნ ე ლ ო ბ ა / ა ქ ტ უ ა ლ ო ბ ა
|
· მოსწავლეები ეცნობიან „პეიზაჟის “ ჟანრის სხვადასხვა სახეობებს, უვითარდებათ ბუნების აღქმის უნარი.
· იგებენ თუ როდის ჩნდება პირველად „პეიზაჟი“ როგორც დამოუკიდებელი ჟანრი.
· ეს გაკვეთილი დაეხმარება მათ სხვადასხვაგვარი ხერხების გამოყენებით ჩანაფიქრის განხორციელებაში
|
გ ა კ ვ ე თ ი ლ ი ს მ იზ ა ნ ი დ ა მ ი ს ა ღ წ ე ვ ი შ ე დ ე გ ე ბ ი
|
· „პეიზაჟის“ როგორც სახვითი ხელოვნების ერთ-ერთი ჟანრის თავისებურებების გაცნობა.
· ბუნების ამსახველი ფერადოვნების აღქმა-გადმოცემა.
· მხატვრულ ნაწარმოებში გადმოცემული განწყობილების, კრიტიკული აზროვნების, საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
წ ი ნ ა ს წ ა რ ი ც ო დ ნ ა
|
· მოსწავლეებმა იციან ხელოვნების უმშვენიერესი დარგის „პეიზაჟის“ მნიშვნელობა და არსი.
· ფერების ამოცნობა /თბილი,ცივი და კონტრასტული ფერები/
· სივრცის გამოსახვა ფერების საშუალებით წინა და უკანა პლანზე.
|
შ ე ფ ა ს ე ბ ი ს ს ქ ე მ ა დ ა კ რ ი ტ ე რ ი უ მ ე ბ ი
|
· შეფასება შეიძლება იყოს განმავითარებელიც და განმსაზღვრელიც.
· ვაფასებ ჩართულობის თემატიკასა და გამომსახველობითი ხერხების გარკვევის უნარს.
|
გ ა მ ო ყ ე ნ ე ბ უ ლ ი ს ა ს წ ავ ლ ო მ ა ს ლ ა დ ა ტ ე ქ ნ ი კ უ რ ი რ ე ს უ რ ს ი
|
· სახელმძღვანელო.
· სასწავლო თვალსაჩინო მასალები.
· პრაქტიკული საქმიანობისათვის საჭირო მასალები: ფორმატი,ფუნჯი,პასტელი,ფერადი ფანქრები,წყლის ჭურჭელი.
|
გ ა კ ვ ე თ ი ლ ი ს მ ს ვ ლ ე ლ ო ბ ა დ ა მ ე ნ ე ჯ მ ე ნ ტ ი
|
მისალმება/სამუშაო გარემოს შექმნა _ 2 წუთი.
მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება _ 3 წუთი
A ფ ა ზ ა - გამოწვევა
აქტივობა 1. დრო 10 წუთი
· მოსწავლეები განიხილავენ სახელმძღვანელოში არსებულ რესურსებს.
· მასწავლებელი სთავაზობს მოსწავლეებს ისაუბრონ თუ რა შთაბეჭდილებას ახდენს მათზე. ბუნების განსხვავებული სურათები
· როგორ განწყობილებას გადმოსცემენ მხატვრები მათ მიერ შექმნილ პეიზაჟის ნამუშევრებში და რის საშუალებით.
B ფ ა ზ ა - ცოდნის კომენტარი
აქტივობა 2.
· მინი ლექცია. დრო - 5 წუთი
· ვაჩვენებ ელექტრონულ პრეზენტაციას. დრო -5 წუთი
C ფ ა ზ ა - რეფლექსი
აქტივობა 3. დრო 10 წუთი
· ჯგუფური მუშაობა.
ახალი მასალის განმტკიცების მიზნით მოსწავლეები იწყებენ გაკვეთილის პრაქტიკულ ნაწილს - ხატვას .
აქტივობა 4. დრო - 6 წუთი
· საკუთარი ნამუშევრების პრეზენტაცია.
აქტივობა 5. დრო - 2 წუთი
· საშინაო დავალების მიცემა - თემის ირგვლივ შექმნან სასურველი პეიზაჟი „აპლიკაციით“ ფერადოვან ფონზე.
აქტივობა 6. დრო - 2 წუთი . შეფასება .
|
No comments:
Post a Comment