შეფასების სქემა

შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
დაბალი    
1-2  ქულა
საშუალოზე დაბალი        
3-4  ქულა
საშუალო      
5-6  ქულა
საშუალოზე მაღალი       
7-8  ქულა
მაღალი      
9-10  ქულა
შემოქმედებითობა
არ აქვს არანაირი შემოქმედებითობა
აქვს მცდელობები შემოქმედებითობის, მაგრამ უშედეგოდ
არის შემოქმედებითი, მაგრამ უჭირს სრულყოფილად იდეების ასახვა
შემოქმედებითად უდგება სააზროვნო სამსჯელო საკითხებს ხელოვნების ნიმუშების განხილვისას
განვითარებული აქვს შემოქმედებითი მიდგომის უნარ-ჩვევები, შეუძლია გრძნობებისდა იდეების ასახვა ნახატში
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
ვერ აღწერს ნამუშევარს
ვერ აანალიზებს მხატვრულ საშუალებებს
ცდილობს იყოს ჩართული საგაკვეთილო პროცესში, ქმნის მარტივ ნიმუშებს
ახერხებს ნატურიდან ხატვას, მსჯელობს მხატვრული ნაწარმოების შესახებ
არის ძალიან აქტიური, შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვაგვარი სამუშაო
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
ვერ ცნობს და ვერ განასხვავებს მხატვრულ ნამუშევრებს
ნაკლებად შეუძლია ხელოვნების ნიმუშის ანალიზი
მოკლედ განიხილავს ილუსტრაციებს მასწავლებლის დახმარებით
აცნობიერებს რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში
აკავშირებს სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების შინაარსს ისტორიასა და კულტურასთან, შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში

No comments:

Post a Comment