შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
დაბალი
1-2 ქულა
|
საშუალოზე დაბალი
3-4 ქულა
|
საშუალო
5-6 ქულა
|
საშუალოზე მაღალი
7-8 ქულა
|
მაღალი
9-10 ქულა
|
შემოქმედებითობა
|
არ აქვს არანაირი შემოქმედებითობა
|
აქვს მცდელობები შემოქმედებითობის, მაგრამ უშედეგოდ
|
არის შემოქმედებითი, მაგრამ უჭირს სრულყოფილად იდეების ასახვა
|
შემოქმედებითად უდგება სააზროვნო სამსჯელო საკითხებს ხელოვნების ნიმუშების განხილვისას
|
განვითარებული აქვს შემოქმედებითი მიდგომის უნარ-ჩვევები, შეუძლია გრძნობებისდა იდეების ასახვა ნახატში
|
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
|
ვერ აღწერს ნამუშევარს
|
ვერ აანალიზებს მხატვრულ საშუალებებს
|
ცდილობს იყოს ჩართული საგაკვეთილო პროცესში, ქმნის მარტივ ნიმუშებს
|
ახერხებს ნატურიდან ხატვას, მსჯელობს მხატვრული ნაწარმოების შესახებ
|
არის ძალიან აქტიური, შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვაგვარი სამუშაო
|
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
|
ვერ ცნობს და ვერ განასხვავებს მხატვრულ ნამუშევრებს
|
ნაკლებად შეუძლია ხელოვნების ნიმუშის ანალიზი
|
მოკლედ განიხილავს ილუსტრაციებს მასწავლებლის დახმარებით
|
აცნობიერებს რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში
|
აკავშირებს სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების შინაარსს ისტორიასა და კულტურასთან, შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში
|
No comments:
Post a Comment